OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Tjänsten
Du kommer tillsammans med en kollega att bilda ett ekonomiteam inom företagets Backofficeavdelning. Teamet ansvarar bland annat över kundreskontra, leverantörsreskontra, löpande bokföring, löner och betalningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att sköta om attesteringsflödet, in- och utbetalningar, kund/leverantörsreskontra, enklare lönehantering samt fakturering. Det kan även förekomma andra Backofficerelaterade arbetsuppgifter.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av eller har studerat ekonomi. Erfarenheten och/eller studierna behöver inte vara på en avancerad nivå men viss grundkunskap inom ekonomi krävs. Eftersom arbetet kommer att ske i nära samarbete med både kollegor på den egna avdelningen och med företagets övriga avdelningar så krävs det att du har en god samarbetsförmåga. För att trivas så krävs det även att du är snabblärd samt klarar av att ha många bollar i luften.
Egenskaper som efterfrågas:
- Lugn och metodisk
- Noggrann
- Snabblärd
- Öga för detaljer
- Samarbetsförmåga