OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en ekonomiassistent till vårt huvudkontor i Varberg. Huvudsakliga arbetsuppgifterna är löpande bokföring, avstämningar, månadsrapportering, kund- och leverantörsreskontra, fakturering samt att assistera ekonomiansvarig inför bokslut.
Bakgrund och kvalifikationer
Vi söker dig som har en ekonomiutbildning och som har några års erfarenhet av ekonomiassistentarbete. Vi tror att du är noggrann, stresstålig, har en mycket god samarbetsförmåga, har lätt för att ta egna initiativ, du har ett bra siffersinne och givetvis tycker du det är roligt att ha med siffror att göra.
Vi håller på att sjösätta affärssystemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations. Erfarenhet från detta system eller liknande är mycket meriterande.
Tjänsten
Tjänsten är heltid och en tillsvidaretjänst (provanställning tillämpas). Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Placeringsort är på vårt huvudkontor i Varberg.
Välkommen med din ansökan!