OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent
Vi söker ekonomiassistent för kommande uppdrag.
Arbetsuppgifterna innebär bl a fakturering och leverantörsreskontra samt andra förekommande arbetsuppgifter som tillhör en ekonomiavdelning.
För att du ska känna dig bekväm med dessa arbetsuppgifter förutsätter vi att du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt ett antal års erfarenhet av liknande arbete. Goda systemkunskaper och goda kunskaper i Excel.
Du bör ha ett stort yrkesmässigt engagemang och en hög social kompetens och med det uppskatta socialt samspel med alla arbetsgrupper. Du trivs när du får ha eget ansvar för din planering och ditt arbete. Som person är du självgående och noggrann med god analytisk förmåga och ett driv att skapa resultat över förväntan.
Tjänsten innebär uppdrag på både kortare och längre tid och är en bemanning via Best Bemanning & Rekrytering
Låter det intressant?
Hör av dig till Konsultchef
Annelie Bergwall-Larsson på telefon 076-609 22 88
eller via mail annelie.larsson@bestbemanning.nu
Välkommen med din ansökan!
Din ansökan med CV och ditt personliga brev vill vi ha snarast,
dock senast den 4/4 2021.
Urval sker löpande.