OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Besettle är ledande på betalningslösningar för större och medelstora företag. Vi levererar en digital betalningsplattform som sänker kostnaderna för alla parter involverade i ett företagsinköp. Företaget växer kraftigt och vi behöver nu förstärka vår ekonomiavdelning.
Vi är ett innovativt företag i ständig förändring som arbetar hårt med kulturen för att alla parter och anställda gemensamt skall känna ansvar gentemot våra kunder, våra partners, gentemot varandra och våra produkter.
Kundnöjdhet och trygghet är ledord hos oss. Vår lösning är och skall vara så smidig och effektiv som möjligt för alla involverade parter, varför vår kundservice är väldigt uppskattad och central i allt vi gör.
Ekonomi:
I tjänsten ingår att hantera kundreskontra, leverantörsreskontra och löpande bokföring. Har du arbetat med Visma Administration tidigare är det en merit.
Personen vi söker skall vara van vid högt tempo samt ha goda erfarenheter i engelska.
Utmaningen i rollen är att hela tiden utveckla ekonomifunktionen utifrån företagets tillväxt i både volym och i antalet produkter. Vi måste ständigt tänka i nya banor för att finna lösningar på nya utmaningar. Allt manuellt arbete som kan automatiseras skall automatiseras och alla processer som kan tas bort skall tas bort. Men fortfarande med kundnöjdhet och trygghet som ledstjärnor.
Varaktighet: Tillsvidareanställning
Tillträde: Omgående
Arbetstid/Varaktighet: Heltid
Lön, Fast månads
Kontaktperson: Andreas Brase, andreas.brase@besettle.com
Ansökan: via e-post Arbetsgivaren tar ej emot ansökan via telefon
Kompetens: IT- vana och erfarenheter av liknande arbetsuppgifter samt Svenska och Engelska i tal och skrift.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.