OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent Audika AB
Audika är verksamma inom hörselvård och bedriver verksamhet i kliniker främst i Stockholm och Skåne. Vi är auktoriserade av Regionerna och utprovning av hörapparater görs av Audikas legitimerade audionomer. Audika är en del av den danska koncernen Demant som är en globalt ledande aktör inom hörsel.
Vad innebär det att arbeta på Audika?
Vi tycker att alla detaljer i livet är värda att höra. För oss finns det inga kompromisser – vi vill att alla människor ska nå sin fulla hörselpotential
Vår gemensamma värdegrund som är basen för allt vi gör, består av fyra delar: Vi skapar förtroende, vi är lagspelare, vi skapar innovativa lösningar, vi tillämpar en kan-göra-attityd. Vår vision är att hjälpa fler att höra bättre.
Den kandidat vi letar efter kommer i huvudsak att arbeta nära vår klinikverksamhet och vara i daglig kontakt med de som ansvarar för kassaavslut och administration på klinik. Vi söker en person som har god systemvana och uppskattar att arbeta efter tydliga processer. Det behöver även finnas ett starkt intresse av att arbeta i en supportfunktion med vikt på att guida verksamheten (kliniker). Den person vi söker har arbetat några år som ekonomiadministratör eller ekonomiassistent.
Arbetsuppgifter / kompetenser
Kassaredovisning & avstämning av kassor Transaktionsflöde (Kassa – Bokföring -Bank)
Hantering & registrering av rekvisitioner
Kundfakturering
Inköp av kontorsmaterial
Systemkunskap:
o Excel
o Affärssystem
o POS (Kassasystem)
o Regionernas datasystem
Personliga egenskaper
Strukturerad och noggrann
Ansvarstagande
Lagspelare / gillar att arbete i team
Flexibel
Lösningsorienterad och nyfiken
Meriterande
Erfarenhet från butik och/eller privat vårdadministration
Arbetat med kundreskontra