OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill Du vara del i ett framgångsrikt företag? Har Du hög energi och ett intresse av att skapa goda relationer samt göra affärer? Då vår nuvarande innesäljare har valt att gå vidare mot nya utmaningar söker vi nu en innesäljare/kundserviceperson.
Du välkomnas in i ett framgångsrikt bolag som har en fortsatt spännande förändringsresa framför sig och som erbjuder en professionell arbetsmiljö där engagemang, ansvar och samarbete är viktigt. Ett starkt team står redo för att på bästa sätt hjälpa just Dig in i verksamheten. Vi ska se till att Du får bästa möjliga förutsättningar för att lyckas i denna roll och att Du kommer att få roligt på jobbet.
Ditt ansvar är inom ekonomiadministration så som reskontrahantering, påminnelse och kravhantering. Fakturering, bokföring, inköp, frakthantering och kundservice kommer också att bli arbetsområden på sikt. Då vi inte är så många på kontoret behöver vi kunna täcka upp för varandra vid behov.
Du som söker har gymnasieutbildning inom företagsekonomi eller handel och administration. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med ekonomiadministration. Har du tidigare arbetat med ISO eller andra delar som krävs inom företaget kan det vara meriterande men inte ett krav. Arbetet kräver att du kan uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift – fler språk är meriterande.
Du trivs i mötet med andra människor och är tydligt orienterad till service och försöker hitta lösningar där andra kanske ser problem. Du är en person som vill engagera dig i Röricks framgång och aktivt bidra till en positiv utveckling av arbetet och långsiktiga relationer inom och utanför bolaget. Du har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomdrivande och uppföljning. Du har en egen ”motor” och gillar när det är mycket på gång så att vara självgående och flexibel är därför viktigt. Du behöver inte vara expert på alla teknikområden från början och om Du är rätt person ser vi dig gärna långsiktigt i vårt team.
Vi erbjuder i gengäld en professionell, engagerande arbetsmiljö med mycket eget ansvar och möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett bra sammansvetsat team där alla har stort fokus på kund samt att stämningen hos oss ska vara positiv och energigivande.
Ansök snarast, då urvalet sker löpande dock senast 2022-01-10
Upplysningar lämnas av VD Lotta Rörick, på telefon: 0221-457500
Skicka din ansökan med meritförteckning till: ansokan@rorick.se
Märk din ansökan: ”ansökan ekonomiassistent”
Välkommen med Din ansökan.