OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en ekonomiassistent för rekrytering till en av våra kunder i Roslagen. Du kommer bl.a. att arbeta med löpande bokföring, avstämningar, moms, skatteuppbörd, löneadministration samt förbereda inför bokslut.
Arbetsstart så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är mån-fre kl 8-17.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person ser vi gärna att du är noggrann, ansvarsfull och har god samarbetsförmåga. Du är van med datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet. Du är flexibel och tar till dig nya arbetsuppgifter med lätthet. Det är en fördel om du har jobbat med Visma Administration och Visma Lön, men det är inget krav.
Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist