Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.

Vi söker nu en ekonomiassistent för uthyrning till en av våra kunder, ett litet företag med några anställda. Utöver ekonomiuppgifter ingår även lite inköp, lite leveranser till återförsäljare, m.m. Ifall bägge parter samtycker kan uthyrningen övergå till anställning efter viss tids uthyrning.

Uppdraget är på deltid, ungefär halvtid. Arbetstiderna kan anpassas till den sökandes önskemål och kan vara fördelade på 3-5 dagar i veckan.

För att komma ifråga bör du ha tidigare erfarenhet av att sköta den löpande redovisningen för ett företag, inklusive bl.a. bokföring, fakturering, leverantörsbetalningar, månatliga skattedeklarationer, löner, avstämningar, förbereda inför bokslut, etc. Det är en fördel om du har erfarenhet av Fortnox, men inget krav.

Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör ansöka så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karoline

Karoline Andersson

Mikaela

Hannele

Jennica

Stefan

Angelica

Stefan Palm

Angelica Hörnquist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personal Roslagen
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 december 2021
  • Ansök senast: 27 januari 2022

Besöksadress

Hantverkaregatan 18
None

Postadress

Hantverkaregatan 18
Norrtälje, 76130

Liknande jobb


21 november 2024