OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en ekonomiassistent för uthyrning till en av våra kunder, ett litet företag med några anställda. Utöver ekonomiuppgifter ingår även lite inköp, lite leveranser till återförsäljare, m.m. Ifall bägge parter samtycker kan uthyrningen övergå till anställning efter viss tids uthyrning.
Uppdraget är på deltid, ungefär halvtid. Arbetstiderna kan anpassas till den sökandes önskemål och kan vara fördelade på 3-5 dagar i veckan.
För att komma ifråga bör du ha tidigare erfarenhet av att sköta den löpande redovisningen för ett företag, inklusive bl.a. bokföring, fakturering, leverantörsbetalningar, månatliga skattedeklarationer, löner, avstämningar, förbereda inför bokslut, etc. Det är en fördel om du har erfarenhet av Fortnox, men inget krav.
Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör ansöka så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist