OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Bagaren och Kocken är Nordens ledande e-handlare inom köksmaskiner och köksredskap. Företaget grundades i Göteborg år 2005 och ägs idag av Egmont Publishing. Sedan 2017 ingår även GoShopping i Bagaren och Kocken med varumärkena KitchenOne och Robotexperten. Huvudkontoret och lagret är beläget i Torslanda, Göteborg.
Bagaren och Kocken består idag av 140 medarbetare i bolaget och de lägger stor stolthet i att ha det bästa sortimentet till konkurrenskraftiga priser. De strävar alltid efter att ha de nöjdaste kunderna i branschen och har blivit utsedda till årets e-handlare av Pricerunner totalt sex gånger under åren. Bagaren och Kocken är ett företag med stor framåtanda och som befinner sig på en spännande tillväxtresa!
Din roll
Bagaren och Kocken utökar sin ekonomiavdelning och de söker dig som är i början din ekonomi-karriär.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Registrera leverantörsfakturor
- Kontrollera förfallna fakturor
- Hantera betalningar i bank
- Ha kontakt med flertalet interna avdelningar för att lösa uppkomna problem och säkerställa att fakturorna är korrekta
Du kommer att tillhöra ett sammansvetsat team och rapportera till din egna teamleader. Tjänsten är på heltid tillsvidare (med 6 månaders provanställning). Vi önskar att du kan påbörja din anställning så snart som möjligt. Kontoret är beläget i Torslanda, Göteborg. Det är fördel ifall du har körkort.
Din profil
Vi söker dig som har en gymnasieexamen inom ekonomi. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och har goda Excel-kunskaper. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Som person är du noggrann och strukturerad. Du gillar problemlösning och tycker om att arbeta med återkommande arbetsuppgifter som löper på under månadens gång. Du är framåt och vågar ta egna beslut när det så väl behövs.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)