OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Upgraded People AB söker en ekonomiassistent till vikariat hos kund.
Kunden är en av Sveriges största fastighetsförvaltare med över 200 000 bostadsrätter och mer än 100 000 hyresrätter runt hela landet. Utöver det ingår också ett stort antal kommersiella och offentliga fastighetsägare i kundklientelet.
Nu söker kunden en ekonomiassistent i Stockholm! Då deras nuvarande ekonomiassistent går på föräldraledighet snart, söker vi en person som kan hoppa in på ett vikariat för henne. Vi letar efter dig som på egen hand kan ta dig an ansvarsfulla arbetsuppgifter. Dagarna är väldigt varierande och kommer kräva ett strukturerat arbetssätt och ett inre driv för att komma framåt. Även om du kommer få utföra en del arbetsuppgifter på egen hand så sker ett ständigt utbyte med medarbete som sätter krav på din sociala förmåga.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Hantering av leverantörsfakturor.
• Viss uppföljning, ekonomi, tid och andra rapporter.
• Stöd vid onboarding och offboarding av anställda och konsulter, t.ex. behörigheter beställning/ändring/avslut.
• Stöd vid möten/konferenser utanför Riksbyggen, exempelvis leta och boka lokaler, ordna med mat och dryck.
• Daglig uppföljning av asset (både 3Step och Telia abonnemang). Ut mot verksamheten och mot leverantörer.
• Kostnadsfördelning.
Kraven för tjänsten är goda kunskaper i svenska språket samt grundläggande ekonomikunskaper (från exempelvis relevant gymnasieutbildning).
Meriterande är erfarenheter med liknande arbetsuppgifter.
Praktisk information
Start för tjänsten är beräknad till början på juni och gäller i 7 månader, med möjlighet till förlängning. Ingångslön för tjänsten är max 25.000. Tjänsten gäller en vikariatsanställning hos oss på Upgraded People AB med placering hos kunden i Stockholm.
För frågor kring rekryteringen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sabina Khan på sabina.k@upgraded.se alternativt 072-3822314.