OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stort internationellt bolag söker ekonomiassistent
Rollen:
• Supportera self shared center
• Fakturahantering
• Levrantörsreskontra
• Manuella betalningar
Som person är du serviceinriktad och en teamplayer. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Danmark som ekonomiassistent samt om du har erfarenhet från stort internationellt bolag.
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen behöver du ha:
• Minst en godkänd gymnasial utbildning med gärna någon eftergymnasial påbyggnad
• God färdighet i tal och skrift i såväl det svenska, som i det engelska språket.
Vi erbjuder:
Du erbjuds möjligheten att komma in i ett marknadsledande bolag som ligger i framkant. Det är ett globalt bolag med en platt organisation som präglas av flexibilitet och öppenhet. och det finns goda utvecklingsmöjligheter i bolaget, såväl inom den svenska organisationen och internationellt.
Om ansökan:
Är du den vi söker till detta uppdrag? Skicka då in din ansökan direkt! Uppdraget är tilltänkt att starta omgående och beräknas till ca 2022-08-31 med eventuell möjlighet till förlängning. Urval kan komma att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Karin Thorstensson, karin.thorstensson@jurek.se, 073-980 69 27
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52