OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en serviceinriktad medarbetare till vår ekonomiavdelning med internationella kontaktytor. Rollen är bred och arbetsuppgifterna varierande men har en tyngdpunkt på service och administration. Är du en positiv person som gillar att sätta guldkant på andras vardag? Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget
Begoma är ett familjeägt logistikföretag som erbjuder internationella transporttjänster med lastbil, järnväg, flyg, båt och container. Vi är ett av Sveriges största privatägda logistikföretag med cirka 50 anställda på kontor i Sverige, Polen, Tjeckien och Nederländerna.
Företagets transporttjänster omfattar hela världen och bland våra kunder hittar man såväl de största exportföretagen som många mellanstora företag i Sverige och Europa. På Begoma sätter vi alltid kunden i fokus och alla arbetar efter kärnvärdena kompetens samt engagemang. Vi arbetar aktivt för att förbättra kvalitén på sina tjänster och för att erbjuda hållbara transportlösningar med så liten miljöpåverkan som möjligt.
Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent på Begoma kommer du att ingå i ett team som består av trepersoner i Sverige och två perosner i Tjeckien. Din roll är bred och kommer bland annat innefatta:
Ansvar för bolagets leverantörsreskontra.
Delat ansvar för leverantörsfakturahantering.
Bokning av resor och hotell för medarbetare.
Ansvar för kontor och reception. Möta kontorsgäster med högsta service såväl som att ansvara för att kontoret är trivsamt och välkomnande. Du ser till att fikan är inköpt och tar egna initiativ för att göra kontoret till en arbetsplats man vill arbeta på.
Allmänna kontorssysslor
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som brinner för att ge service till andra och som har en god administrativ förmåga. Du trivs med interna som externa kontaktytor. Du har ett självständigt sätt och tar ansvar för dina uppgifter. Då du kommer att arbeta med en bredd av arbetsuppgifter söker vi dig med ett systematiskt och noggrant arbetssätt. Du trivs bra i en prestigelös och samarbetsinriktad miljö där man tillsammans når mål. Då du kommer att arbeta med känslig information, söker vi dig med hög integritet.
Vi söker dig med erfarenhet av assisterande roller där du haft en bredd av arbetsuppgifter. Du har i grunden en gymnasial utbildning. I rollen kommer du att arbeta med administration i flera olika system, varför vi söker dig med en god system- och datorvana. Du har en god kunskap i Office-paketet, framför allt Excel. Då du kommer att kommunicera på både svenska och engelska i denna roll, söker vi dig med goda kunskaper i båda språken. Ett tredje språk som till exempel polska, tjeckiska, tyska, holländska är meriterande.
Övrigt
Start: Enligt överrenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse