OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Just nu söker vi en ekonomiassitent till en av våra kunder i Klippan!
Vi söker er som har en bakgrund eller erfarenhet inom ekonomi, bokföring och lönehantering.
Arbetsuppgifter så som löpande bokföring, redovisning, rapporter, månadsbokslut, telefon, lönehantering för intern personal och annat administrativt arbete.
Arbetet är förlagt på dagtid, måndag - fredag med start enligt överenskommelse.
Tjänsten är intialt på heltid med kan på sikt bli ca 50-75%.
Önskemål/krav för tjänsten:
- Utbildning eller/eller erfarenhet inom ekonomi, bokföring och lönehantering.
- Meriterande att ha arbetat i Visma.
- Flexibel.
- Kunna arbeta självständigt.
- Drivande och viljan att utvecklas.
Din profil
Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder.
Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.
Välkommen med din ansökan idag!
Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration.
Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001.
Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet.
För mer information och nyheter, följ oss gärna på:
Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner
LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as