Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en medarbetare till vårt trivsamma gäng!
Arbetsuppgifter som ekonomiassistent
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med kundreskontra, leverantörsreskontra, löner och bokföring.
Därtill kan även andra administrativa arbetsuppgifter förekomma.
Arbetet sker på plats på kontoret med placering i Gånghester.
Det är en trevlig arbetsmiljö som präglas av öppenhet och tillit.
Vem är du?
Du har 1-2 års erfarenhet som ekonomiassistent och har någon form av ekonomiutbildning. Du får gärna ha arbetat med Hogia som system och i Excel.
För att trivas i rollen söker vi dig som har förmågan att arbeta effektivt och fokuserat.
Som person är du kommunikativ, lösningsorienterad och motiveras av ett bra samarbete.
Rollen är en timanställning och arbetet sker på arbetstid och kan läggas upp genom att arbeta 2-3 gånger i månaden.
Intervjuer och urval kommer att ske löpande varför vi önskar din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen in med din ansökan!


Sammanfattning

  • Arbetsplats: Josefssons Billackering AB, Åke Gånghester
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Postadress

Djupedalsvägen 11
Gånghester, 50771

Liknande jobb


21 november 2024