OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en flexibel ekonomiassistent
Om företaget
Vår kund är en systemintegratör och marknadsförare av teknik och system för installation av infrastruktur inom telekombranschen.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer huvudsakligen handla om enklare ekonomihantering och administration som leverantörsreskontra, inscanning, kontering och avstämning mot inköp. Andra uppgifter som kan förekomma är att skriva instruktioner samt översätta dem till engelska.
Din profil
Vi söker en person som läst minst ett år på en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Tidigare arbetserfarenhet inom ekonomiområet är meriterande. Språkkunskaper i engelsk tal och skrift är viktigt, meriterande om man även kan tyska bra i tal och skrift.
Det är oerhört viktigt att man kan arbeta självständigt, har en bra kommunikationsförmåga och en känsla för service.
Det är även meriterande med tidigare kunskaper i affärssystemet Pyramid och har kunskaper i Share Point.
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23