Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Karved Sweden AB är ett växande företag, vi utvecklas tillsammans med våra medarbetare och kunder. Bolaget är ett moderbolag med paraplyorganisation. Vi har flera dotterföretag med olika verksamheter. Vårt motto är långsiktighet, service och ansvarstagande. Vi erbjuder dig en tjänst i ett härligt gäng med god gemenskap.
I vår verksamhet finns trevliga kollegor och chans att utvecklas. Vi strävar efter för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi är övertygade om att kunniga och engagerade medarbetare är en av de viktigaste framgångsfaktorerna.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu efter en ekonomiassistent till vår enhet i Skåne.
Hos oss arbetar du med frihet under ansvar och med stora möjligheter att påverka ditt arbete.
Din främsta uppgift är att arbeta med den dagliga bokföringen, administration, kund- och leverantörsreskontra.
Vi ser gärna att du har datorvana och du kan grunderna i de vanligaste Windows-programmen, gärna från e-handel, nyhetsmail och marknadsföring på sociala medier.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är självgående, noggrann, stresstålig, att du tycker om att ha ordning och reda. Har stor serviceanda och som är tillmötesgående, flexibel, samt har ansvarskänsla för verksamheten. Ett brinnande intresse för ekonomi och administration.
Du gillar att möta människor, att ha ordning och koll, samtidigt som du arbetar under högt tempo.
Du kommer ibland behöva tala engelska med kunder och leverantörer, vi ser därför gärna att du är bekväm med det.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Karved Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Postadress

Nastagatan 15
Örebro, 70227

Liknande jobb


21 november 2024