OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Taranis AB är en moderföretag för en rad mindre bolag och som ekonomiassistent ska du arbeta med löpande bokföring, momsredovisning, fakturering och i viss mån löneadministration för de ingående företagen. Tjänsten är på halvtid (50 %) och arbetet kan till stor del utföras hemifrån. Veckovisa möten med företagsledning och medarbetare förväntas. För bokslut och revision har vi samarbete med en extern auktoriserad revisor.
Vi söker dig som vill jobba i ett litet företag med korta beslutsvägar. Du förväntas ha god egen initivativförmåga och en nyfikenhet och intresse för arbetsuppgifterna. Du är serviceinriktad och kan representera företagen gentemot de kundkontakter du kommer att ha. Du har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.