OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Al-Ayn är en oberoende humanitär organisation som verkar för att förbättra levnadsvillkoren för behövande familjer och föräldralösa barn i olika länder.
Just nu söker vi dig som har bra erfarenhet och kunskap inom redovisningsekonomi, administration och fakturering. Vi efterfrågar någon som kan hantera olika program och verktyg, bland annat bokföring. Arbetsuppgifterna varierar beroende på olika kampanjer som vi jobbar mot. Du jobbar tillsammans med ett team vars varje teammedlem har varsitt uppgift och ansvar. Dina kollegor ansvarar för administrations arbete och bokföring samt annat som klassas för råmaterial inom redovisning. Din uppgift är då med hjälp av dessa material kunna bokföra fram en slutlig redovisning eller faktura som ska skickas digitalt till våra donatorer med mera.
Personliga egenskaper
• Ansvarstagande
• Effektiv
• Analytisk
• Kreativ
• Noggrannhet
• Självgående
• Samarbetsvillig
• Relevant utbildning inom finanser/administration eller motsvarande erfarenhet.
• Meriterande: erfarenhet av bokförings program eller andra rapportverktyg för uppföljning av statistik.
• Behärskar svenska språket väl, både i tal och skrift.
• Goda kunskaper i de olika ekonomi programmet- Fortnox.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.