OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prime söker för kunds räkning en erfaren ekonomiassistent. Uppdraget är i Södertälje. Startar 1/2-2023 och beräknas pågå till den 31/5-2023
Arbetsuppgifter
I Som ekonomiassistent kommer du främst att sköta:
• Momsredovisning
• Leverantörs- och kundreskontra
• Betalningar
• Avstämningsarbete
• Löpande bokföring
• In- och utbetalningar
Övriga kontorssysslor förekommer också på de flesta uppdrag såsom arkivering. svara i telefon och mailhantering.
Du kommer också att avlasta befintligt team då de under denna period kommer implementera ett nytt system.
Vem är du?
Vi söker dig som är minst gymnasieekonom eller som har likvärdig utbildning.
Det är meriterande om du har erfarenhet av systemet UBV /( tidigare Agresso)
Företagsbeskrivning
Prime Professional bemannar och rekryterar till arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige.
Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning.
Är du en engagerad och driven person? Vi ser fram mot att få kontakt med dig.
Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se