Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som är en duktig och erfaren ekonomiassistent till ett uthyrningsuppdrag i Helsingborg. Uppdraget är på heltid, start omgående och pågår fram till den 15:e augusti.

På arbetsplatsen är man ungefär 25 stycken personer på avdelningen där du kommer att arbeta.

Arbetsuppgifter kommer att vara att hantera anmälningar/avanmälningar på Autogiro, e-postfaktura samt E-faktura. Du kommer att uppdatera kundadresser samt returhantering på e-postfakturering efter fakturering. Vidare kommer du att göra manuella faktureringar, hantera olika typer inom fakturering, följa upp förfallna fakturor samt dödsbohantering.

Du som söker ska ha minst gymnasiekompetens inom området samt god vana av arbeta i system. Du behöver vara noggrann och ansvarsfull. Du behöver förutom att kunna jobba självständigt trivas i att jobba i Team och vara en lagspelare då ni hjälps åt med att lösa uppgifterna.

Eftersom det är ett uthyrningsuppdrag kommer du att ha din anställning hos oss på Arena Personal och vara uthyrd till arbetsgivaren.

Eftersom uppdraget skall tillsättas omgående kommer vi hantera ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2023
  • Ansök senast: 13 februari 2023

Liknande jobb


21 november 2024