OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Inför kommande uppdrag söker vi en ekonomiassistent till vår kund. Har du erfarenhet av att arbeta med leverantörsfakturor samt administrativa uppgifter? Då kan denna tjänst vara något för dig!
Tjänsten är ett konsultuppdrag med möjlighet till förlängning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna består av bland annat hantering av leverantörsfakturor samt för avdelningen andra vanligen förekommande arbetsuppgifter. Därutöver kommer du att vara en viktig lagspelare vid utveckling av processer och rutiner för förbättringsarbete inom leverantörsreskontran.
I denna roll kommer du främst arbeta med:
– Leverantörsreskontra, kundreskontra.
- In-och utbetalningar
- Löpande redovisning
- Visst bokslutsarbete
Meriterande om tidigare erfarenhet finns inom tillverkningsindustrin.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant utbildning inom ekonomi eller mycket god erfarenhet, goda system- och IT-kunskaper samt har goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift. Som person är du trygg i dig själv, prestigelös, strukturerad, noggrann och lättlärd.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044