Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en person till företaget som skall ta hand om all administration, såsom bokföring, leverantörs reskontra och kundfakturor.
Personen behöver vara noggrann och ha ordningssinne för att klara av arbetet på bra sätt. Det är viktigt att man klarar av att arbeta i stressad miljö.
Personen behöver kunna engelska, arabiska och turkiska eftersom vi har många av våra leverantörer från Turkiet.
Vid intresse så vill vi gärna att ni skickar in er ansökan till vår mejl adress perfectgodsab@gmail.com
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perfect Goods International AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2023
  • Ansök senast: 28 mars 2023

Postadress

Hildedalsgatan 200
Göteborg, 41705

Liknande jobb


21 november 2024