Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Anställningen är en deltid eller annan tid enligt överenskommelse.
Tjänsten omfattar huvudsakligen följande arbetsuppgifter:
* Kund- och leverantörsreskontra
* Löpande bokföring
* Månadsavstämningar
* Löner och övrig personaladministration
Nu söker vi dig som har erfarenhet av arbete inom ekonomi och administration
Du kommer att ansvara för den löpande redovisningen, fakturering, betalningar, kund- och leverantörsreskontra, redovisning av skatter och avgifter samt löneutbetalningar och andra personalfrågor.
Du har erfarenhet av att ha jobbat med bokföring, redovisning, löner och kan arbeta självständigt. Det är meriterande om du har erfarenhet av programmen Fortnox (administration) och Visma Lön samt någon form av projektredovisning.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du är noggrann och ansvarstagande. Då vi är en mindre arbetsplats där alla försöker att hjälpas åt så förkommer det även andra arbetsuppgifter såsom kommunikation, administration och praktiska göromål.
Vi vill anställa så snart som möjligt så vänta inte för länge med din ansökan. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bogab Förvaltning AB Strängnäs
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2023
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Postadress

Mästarvägen 5
Strängnäs, 64525

Liknande jobb


21 november 2024