Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Zäkra Leveranser är idag ett av Sveriges ledande transportföretag i en mycket expansiv och utmanande fas där vi
ständigt söker rätt kompetens för att kunna ta nästa steg.


Vi söker nu en Ekonomiassistent till vårt Officeteam om i dagsläget ca 25 personer, en dynamisk och rolig roll i hjärtat av bolagets verksamhet. Totalt har bolaget i dagsläget ca 350 anställda och växer med nya kollegor varje vecka.


Vi söker en social, flexibel person som gillar ordning, noggrannhet, har stark analytisk förmåga med stort engagemang för sitt arbete och allmänt sinne för administrativa arbetsuppgifter.


OM TJÄNSTEN
I rollen åligger att tillsammans med företagets ekonomichef ansvara för ekonomiska funktioner på företaget.
Du har erfarenhet inom hela området från löpande redovisning till färdiga bokslut.
Erfarenhet av Visma administration / Hogia lön är meriterande.
Ett brett ansvarsområde – bla;
- löpande bokföring
- hantering av kund- och leverantörsreskontra
- inköp
- fakturering
- lönehantering
- skatte- och momsredovisning
- behjälplig vid bokslut
- övrig ekonomihantering.


DU ERBJUDS
- En fot in på ett spännande bolag i stark tillväxt
- En ansvarsfull, utmanande och spännande roll med varierande arbetsuppgifter och trevliga kollegor.
- Möjligheter att växa professionellt inom koncernen, bygga nätverk och skapa kontakter för framtiden


VI SÖKER DIG SOM HAR
- God erfarenhet inom redovisning / ekonomi / administration
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- God datavana och kunskap inom Office 365 samt ekonomiska program
- God samarbetsvilja, är analytisk, noggrann, strukturerad och med viss stresstålighet.
- Att uppskatta hantering av olika typer av människor ser vi som ett plus.


Vi erbjuder förutom en annorlunda och rolig utmaning efter provperiod en tillsvidareanställning.


Start: Enligt överenskommelse
Arbetsgrad: Heltid, långsiktigt
Lön: Enligt överenskommelse, fast lön
Plats: Kungsängen, Stockholm


Vi ser fram emot er ansökan via mail marie@zakra.se, tillsammans med en personlig presentation och löneanspråk. Vår avsikt är att tillsätta tjänsten så snart som möjligt.


För eventuella frågor kontakta Marie Amilon, tel 073-525 36 82


Önskar du veta mer om bolaget besök gärna www.zakraleveranser.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ZÄKRA LEVERANSER I SVERIGE AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2023
  • Ansök senast: 21 september 2023

Postadress

Kraftvägen 16, Zäkra Leveranser i Sverige AB
Kungsängen, 19637

Liknande jobb


30 december 2024

Interim Hyresadministratör

Interim Hyresadministratör

30 december 2024

29 december 2024

Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024