OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu en energifylld junior ekonomiassistent med 1-2 års erfarenhet från en liknande roll med goda engelska språkkunskaper som har möjlighet att arbeta söder om Stockholm.
VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig som har en energifylld och proaktiv inställning. Du älskar att vara involverad i olika frågor och uppgifter och är inte rädd för att ta initiativ. Som ekonomiassistent trivs du i en mångsidig roll där varje dag kan vara olika och du kommer ha kontakter både internt och externt. Din kommunikationsförmåga är viktig eftersom du kommer att kommunicera på både svenska och engelska, både i skrift och tal. Du är van vid att arbeta självständigt samtidigt som du har en stark teamkänsla och ett öga för effektivisering och förbättringsåtgärder.
OM ROLLEN
Som Ekonomiassistent kommer du att vara involverad i olika delar av ekonomiarbetet, med fokus på leverantörsreskontra. Dina uppgifter inkluderar bland annat att hantera kontering, attest, betalningar, månadsavstämningar och kontakt med interna och externa parter. Rollen är varierad och du förväntas vara både kommunikativ och serviceinriktad. Med den pågående övergången till Microsoft Business Central ser vi gärna att du har erfarenhet av liknande system. Din roll kommer vara nyckeln till att säkerställa att våra ekonomiska processer fortsätter att flyta smidigt.
VI SVARAR GÄRNA PÅ FRÅGOR
Har du några frågor om tjänsten, bolaget eller ansökningsprocessen? Tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att höra från dig och besvara dina funderingar.