OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent
Om tjänsten
Just nu får vi in många spännande ekonomiassistent-uppdrag hos välkända varumärken. Därför söker vi nu en engagerad, noggrann och erfaren ekonomiassistent för att stärka vårt konsult-team på SJR. Om du har en stark passion för siffror, är kommunikativ och vill utvecklas inom ekonomi, då kan denna roll vara perfekt för dig!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
*Kund - och leverantörsreskontra
*Dagliga bokföringsuppgifter
*Fakturering
*Avstämningar
*In- och utbetalningar
*Assistera i månads- och årsbokslut
*Diverse administrativa ekonomisuppgifter
Lämplig bakgrund
För att vara lyckosam i rollen som ekonomiassistent hos oss ser vi att du har en relevant utbildning inom ekonomi, samt minst 2 års arbetslivserfarenhet. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och är kunnig inom system.
Personliga egenskaper
För att trivas som ekonomikonsult hos oss är du nyfiken, noggrann, självgående och kommunikativ. Vi ser att du har en stark vilja att lära, har god samarbetsförmåga och är engagerad.
Ansökan
För mer information om rollen som både kan vara för långsiktiga och kortare uppdrag är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-05-16.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.