Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Serveoffice har fått i uppdrag att rekrytera två ekonomiassistenter till en kund inom fastighetsbranschen. Företaget förvaltar bostadsrättsföreningar, hyresbostäder och kommersiella fastigheter. Tjänsten är på heltid och ska tillträdas i september.
Om tjänsten
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med:
Löpande bokföring
Kund- och leverantörsreskontra
Inkassohantering
Momsrapportering
Avstämningar

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med systemet Unit4.
Vem är du?
Vi söker dig som trivs i en företagskultur där du får ta ägarskap, ansvar och se till helheten. Du har ett genuint driv och nyfikenhet. Du är en person som inte är rädd att ta tag i saker, gillar att lösa problem och vill utveckla både dig själv och företaget.
Om företaget
Företaget är ledande inom fastighetsförvaltning och fokuserar på att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande.  Företaget har cirka 280 medarbetare och de sitter i stora fräscha lokaler mitt i Kungsholmen.
Ansökan
Melissa Al-haydari och David Aro hanterar alla ansökningar och kontakter i denna rekrytering, och allt behandlas konfidentiellt. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten, tveka inte att kontakta Melissa eller David:
Melissa Al-haydari: 076-724 90 28, melissa.haydari@serveoffice.se
David Aro: 073-589 75 79, david.aro@serveoffice.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Serveoffice AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2024
  • Ansök senast: 31 augusti 2024

Liknande jobb


21 november 2024