OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till en av våra kunder söker vi nu en driven ekonomiassistent som söker en ny utmaning och vill arbeta på ett bolag där du kan göra skillnad. Har du tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra från ett större bolag? Då kan det här vara tjänsten för dig! Uppdraget startar efter sommaren. Varmt välkommen med din ansökan!
Ansvarsområden
Löpande leverantörsreskontrauppgifter, vilket bland annat innefattar hantering av leverantörsfakturor och betalningar.
Kvalifikationer
Erfarenhet av att arbeta med stora flöden inom leverantörsreskontra
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande
Erfarenhet av att arbeta med SAP och Excel
Mycket goda kunskaper i engelska (tal och skrift)
För att trivas i rollen är det viktigt att du är driven och har vana av att arbeta självständigt. Du gillar en föränderlig arbetsmiljö samt tycker att det är roligt att utveckla och förbättra arbetsprocesser. Vi ser också att du är en serviceinriktad person som har lätt för att anpassa dig till förändringar.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044