OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Falck Ambulans erbjuder tjänster inom prehospital akutsjukvård och utför ambulansverksamhet i Östergötland och Västerbotten. Våra verksamheter kännetecknas av att alltid sätta patientens bästa i centrum, en hög kvalitet, en väl utvecklad arbetsmiljö och fokus på utveckling av ambulanssjukvården.
Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Falck?
Vi är ett team som jobbar tätt tillsammans och är samtidigt del av en global verksamhet, vilket innebär många utmanande och intressanta arbetsuppgifter. Du kommer att ha både lokala och globala rapporteringsvägar
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. bestå av:
• Support och övervakning av leverantörsfakturor
• Underhåll av master data (upplägg nya leverantörer och korrigering av befintliga leverantörer)
• Support till vår outsourcingpart
• Kvalitetskontroll av kodning på fakturor/kreditfakturor, som inte är ”rule based”
• Kontrollera och godkänna betalningar
• Hantera frågor och tvister med leverantörer
• Medverka och supportera projekt
Vi söker dig som har:
• Minst 4 års erfarenhet av leverantörsreskontra
• Erfarenhet av redovisningsregler och legala krav
• Flytande i svenska och engelska, tal och skrift
• Kunskap i MS office: Excel och Word
• Meriterande erfarenhet av att arbetat med processförbättringar
Som person är du:
• Noggrann
• Ansvarstagande
• Strukturerad
• Lösningsorienterad
• Flexibel
• Prestigelös
Falck erbjuder dig
Vi erbjuder dig verksamhetsnära chefer och korta beslutsvägar. Vår kultur präglas av en stark teamkänsla där arbetsglädje värderas högt.
Om tjänsten
Tillträde: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid.
Lön: Enligt överenskommelse Falck har kollektivavtal.
Sista ansökningsdag: 2024-09-08.
Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi undanber oss kontakt med annonserings- och rekryteringsföretag.