OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GBM Marin ligger i Havstenssund och är ett av landets mest rutinerade båtföretag med 80 år i branschen. Vi är en fullserviceanläggning som täcker in det mesta som gäller båtar och båtliv. Här finns butik med båttillbehör, kläder & presentartiklar. Sjömack, gästhamn & serviceverkstad med vinterupplag och försäljning av ett brett utbud av nya och begagnade båtar från marknadsledande varumärken.
Mer info om GBM finner du på vår hemsida www.gbm.se
Vi söker nu en medarbetare till vår ekonomiavdelning.
Tjänsten är på 80% med möjlighet till ytterligare 20% med övrigt arbete.
Övrigt arbete kan bestå av: Marknadsföring, webb, sociala medier, butik & annan administration.
Vi söker dig som:
Har ekonomisk utbildning och erfarenhet av att jobba med ekonomi & administration.
Har goda datakunskaper och arbetat i något ekonomisystem.
Kan arbeta självständigt och är ansvarstagande och noggrann.
I tjänsten som ekonomiassistent hos oss är du en viktig del av hela företaget. Arbetsuppgifterna är varierande och det finns stora möjligheter att utveckla rollen och dess innehåll beroende på dig som söker.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
Ansvar för löpande bokföring och avstämningar
Kund & Leverantörsreskontra
In & utbetalningar
Telefon, mejl & kundkontakt i butik.
Andra administrativa arbetsuppgifter.
Meriterande:
Fortnox,
Excel
Ett båtintresse är givetvis ett plus.
Tjänsten kan starta omgående och rekryteringen sker löpande.