Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.

.

Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent med start omgående.

Arbetsuppgifterna består bl a av löpande bokföring, hantering av leverantörs- och kundreskontra, fakturering, avstämningar samt allmänn administration .
Vi söker dig med kunskap och erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter.

Som person är du noggrann, ansvarsfull, flexibel, har lätt för att samarbeta och har en god social kompetens.

Arbetstid är mån-fre 8.00-17.00.
Placering centrala Örebro.

Uppdraget är en bemanning på ca. 4 månader med start omgående..
Vi önskar din cv samt personligt brev oss tillhanda senast 28/3-2017, på www.personalpolen.se/ledig-jobb, urval kommer dock ske löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


Ekonom med erfarenhet av kundreskontra

5 november 2024

5 november 2024

IT- & Ekonomiassistent

IT- & Ekonomiassistent

5 november 2024