OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.
.
Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent med start omgående.
Arbetsuppgifterna består bl a av löpande bokföring, hantering av leverantörs- och kundreskontra, fakturering, avstämningar samt allmänn administration .
Vi söker dig med kunskap och erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter.
Som person är du noggrann, ansvarsfull, flexibel, har lätt för att samarbeta och har en god social kompetens.
Arbetstid är mån-fre 8.00-17.00.
Placering centrala Örebro.
Uppdraget är en bemanning på ca. 4 månader med start omgående..
Vi önskar din cv samt personligt brev oss tillhanda senast 10/3-2017, på www.personalpolen.se/ledig-jobb, urval kommer dock ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001