OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VIVIDA Assistans AB arbetar för assistansberättigade barn, ungdomar och vuxna i hela landet. Vivida grundades 2004 och i dag är vi närmare 1000 medarbetare. Vi arbetar för att vara ett av Sveriges ledande assistansbolag. Vår verksamhets syfte och mål kännetecknas av en stark värdegrund med ett tydligt fokus på kvalitet. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Läs mer på www.vivida.se.
Vi söker nu en ekonomiassistent till Vivida. Tjänsten är på 75% med placering på Vividas kontor på Aspholmen i Örebro. Tjänsten kan i framtiden komma att utökas till 100%.
Tillträde i januari 2014 eller enligt överenskommelse.
Ditt arbete
Vividas ekonomiavdelningen består idag av fyra medarbetare, men mycket arbete sker också i nära samarbete med löneavdelningens fyra medarbetare.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av löpande bokföring, leverantörs- och kundreskontra, avstämningar månadsvis, ta fram underlag och vara delaktig vid kvartals- och årsbokslut, registervård, skatte- och momsdeklaration med mera.
Din bakgrund
Du som söker tjänsten ska ha dokumenterad erfarenhet av och känna dig säker i ovanstående arbetsuppgifter. Vidare ska du ha ett genuint intresse och mycket goda kunskaper i att arbeta i Excel. Det är även ett plus om du har erfarenhet av att arbeta i Visma eller liknande affärssystem.
Du själv
Är du som person dessutom...
Noggrann - har ordning och reda med en ambition att det ska bli rätt?
Flexibel - har inga problem att ta dig an nya arbetsuppgifter?
Självständig - arbetar på och får saker gjorda av egen maskin?
Siffermänniska - det är kul med siffror!
... kommer du att passa utmärkt i rollen som Vividas nya ekonomiassistent!
Välkommen med din ansökan märkt "Ekonomiassistent", senast den 13 oktober 2013, till jobb@vivida.se.