OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Brand Impact startades 1988 och är Sveriges ledande byrå inom varumärkesupplevelser och butiksevent. Vi sitter i ljusa och superfräscha nya kontor i Årsta med utsikt över Globen och södra delen av Stockholm. Nu söker vi efter en till kollega som vill arbeta, umgås och ha kul med oss. Därför söker vi nu en ekonomiassistent till vårt huvudkontor.
Vad gör en ekonomiassistent hos oss?
Du kommer ingå i vår ekonomigrupp och ansvara primärt för följande delar:
- Sammanställning och utbetalning av löner varje månad.
- Framtagning av underlag för personalekonomiska frågor och intyg.
- Underhåll och uppdatering av register.
- Inrapportering av statistik och underlag som efterfrågas internt.
- Leverantörsreskontra med ankomstregistrering, påminnelser och inkasso.
- Kundfakturahantering, registrering och utskick.
- Övriga administrativa uppgifter.
Vem söker vi?
Vi söker dig som helst har någon form eftergymnasial påbyggnadsutbildning inom löneadministration eller ekonomi alternativt motsvarande erfarenhet. Detta kanske är ditt första arbete efter utbildningen eller så har du arbetat ett par år. Som person har du lätt för att samarbeta och är hjälpsam och flexibel. Erfarenhet av Visma 600 & Fortnox anses meriterande liksom intresse för Excel.
Du kommer att vara underställd Ekonomichefen och ha ett nära samarbete. Atmosfären på kontoret är öppen, prestigelös och eget initiativ ser vi som en god egenskap hos dig. Vi ser gärna att tillträdet av tjänsten sker så fort som möjligt så urval och intervjuer sker därför löpande. Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Magdalena Gajewski
Rebecca Rybén
Allena Knezevic
Sara Sellan Hanning
Emi Mård
Viveca Gyllenfalk
Emi Mård
Noel Hayek
Viveca Gyllenfalk