OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiassistent för kund räkning som finns vid Globen området.
Uppdraget är ett mammavikariat på ca 6 månader, men eventuell förlängning.
Uppdragets beräknas starta i mitten av mars.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer i första hand vara:
-Leverantörsreskontra
-Fakturascanning
-Kontering av utlägg
Samt andra förekommande uppgifter på ekonomiavdelningen.
Vem är du?
Vi söker dig som är minst gymnasieekonom eller som har likvärdig utbildning.
Krav:
Minst 2 års erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent
Goda kunskaper i Excel och Word samt gärna erfarenhet av ekonomisystemet BL (Björn Lunden)
Personliga egenskaper:
Vi ser gärna att det är en person som är noggrann, kommunikativ, har samarbetsförmåga, är driven och lättlärd.
Intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort.
Företagsbeskrivning
Prime Professional bemannar och rekryterar till arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige.
Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning.
Är du en engagerad och driven person? Vi ser fram mot att få kontakt med dig.
Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Blomgren
Karin Marklund
Helene Appelqvist
0730222511
Jenny Bohm
Enrico Richiello
Karin Marklund
Karin Marklund
0730-222507
Helene Appelqvist
08-470 70 71
Thomas Blomgren
08-470 70 42
Jenny Bohm