OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi hjälper just nu en av våra kunder som har behov av att tillfälligt anlita en junior ekonomiassistent till sin ekonomiavdelning. Vår kund är i fastighetsbranschen och håller just nu på med ett automatiseringsprojekt på reskontran. De önskar nu stöttning från dig som är en junior ekonomiassistent som tidigare arbetat på en ekonomiavdelning med leverantörsreskontran och som är intresserad av ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Uppdraget löper tom slutet av sommaren, omfattningen är 80 %.
Arbetsuppgifter:
- Leverantörsreskontra
- Hantering av betalningspåminnelser
- Vidarefakturering
För detta uppdrag välkomnar vi dig som tex är gymnasieekonom och har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare i ca 1 år. Du är ordningsam, serviceinriktad - och noggrann och trivs att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Likaså är du initiativtagande och kan självständigt söka upp den information du behöver.
När du blir en av oss
Som konsult hos Eqonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Eqonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Sök idag!
Har du frågor om rollen kontakta mig Iren Sayar på iren.sayar@wise.se eller ring mig på tfn 073-521 65 53. För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!