OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett mindre företag inom byggbranschen. Deras nuvarande ekonomiassistent kommer nu att sluta och man ser sig därför om efter en ny medarbetare. Tjänsten[ Tjänsten innebär att du kommer ansvara för företagets löpande ekonomi och löner samt viss administration. I inledningsskedet kommer du arbeta som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras över till företaget när du kommit in i rollen. Arbetsuppgifter I dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att ingå: * Löpande redovising * Kund- och leverantörsreskontra * Löneadmininstration (20 anställda) * Administration kring olika projektKvalifikationer För att passa för tjänsten ser vi att du har: * God erfarenhet av brett ekonomiarbete * Administrativ vana * Erfarenhet av löneadministration är meriterande[ * Erfarenhet av ekonomi- och lönesystemet 3L är meriterande Som person är du positiv, prestiglös och driven. Vidare är du även ansvarsfull och noggrann. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot några ansökningar per brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719