OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Agillo AB växer så det knakar och därför behöver vi nu förstärka vårt team på kontoret. Vi söker en ny medarbetare till en bred roll inom ekonomi och administration. Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi och lönehantering och/eller erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent.
Arbetsuppgifterna består av lönearbete, fakturering och hantering av leverantörsfakturor. Du kommer även hjälpa våra konsultchefer med personal och bokning av uppdrag i framtiden. Vi ser gärna att du arbetat med lön förut, du behöver inte ha suttit med hela löneprocessen själv men det är viktigt att du har den bakomliggande förståelsen för löneprocessen.
Som person är du flexibel, har en positiv inställning och är inte rädd för att ta eget ansvar. Du är lösningsorienterad och kan föra ditt arbete framåt med god kvalitet i leveransen mot deadlines. Vi ser även att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och har god kunskap inom Officepaketet, framförallt i Excel.
För att trivas och utvecklas i denna roll ser vi gärna att du har...
erfarenhet av löneadministration, personal- och lönefrågor.
erfarenhet av att arbeta i löne- och affärssystem.
erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra.
erfarenhet av bokföring, avstämningar, samt helhetsförståelse för redovisning.
Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan och vill tipsa om att söka så snart som möjligt då intervjuer sker löpande. Bifoga CV och kort beskrivning av dig själv. Ange din ansökan med ”Ekonomiassistent Agillo”.
Om Agillo
Agillo AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som är särskilt inriktade på personaluthyrning och rekrytering inom arbetsområdena produktion, kontor, ekonomi, produktion, lager, bygg och anläggning.