Ekonomiassistent / Administratör till Excelencia

Arbetsbeskrivning

Excelencia söker nu en Ekonomiassistent / Administratör på 75% som ska stärka upp vår ekonomiavdelning i Västberga.

Som Ekonomiassistent / Administratör hos oss kommer en viktig del av ditt arbete att handla om att vara ett stöd för vår ekonomiansvarige och övriga i organisationen.

Tjänsten innefattar bl.a.:
- Löpande bokföring
- Leverantörs- och kundreskontra
- Övriga administrativa arbetsuppgifter
- Support till våra arbetsledare

Då vi är ett litet företag så förväntas det av dig att du är prestigelös och flexibel och kan hjälpa till där det behövs.

Vem är du?

På Excelencia värdesätter vi att du har en positiv inställning, att du är noggrann, har hög känsla för service samt att du periodvis kan hantera ett högt arbetstempo. Du är en driven och engagerad person som tillsammans med oss jobbar för företagets bästa.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, men vi tror att du som söker:
- Är minst gymnasieekonom eller motsvarande
- Har minst 3 års erfarenhet av en liknande tjänst
- Skriver och talar flytande svenska
- Van att sätta dig in i olika affärssystem
- Har du erfarenhet eller intresse för lön är detta meriterande

Vi erbjuder!

Vi erbjuder en arbetsplats där medarbetarna inspireras till att tänka nytt, vågar utmana invanda arbetssätt, och sätter kvalitet i fokus genom att erbjuda våra kunder en flexibel och kostnadseffektiv totallösning inom lokalvård, anpassad efter kundens egna specifika behov. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.

Låter detta intressant? Då är vi nyfikna på att få veta vem du är och varför du vill söka dig till oss!

Skicka din ansökan per mail till anki.lindholm@excelencia.se

Om företaget:

Excelencia är ett kraftigt expanderande, välrenommerat fullserviceföretag inom kontorsstäd som utför tjänster åt stora och små, främst privata företag. Företaget har funnits sedan 1991, är verksamma i Stockholms län, och sysselsätter idag ca 150 anställda.

Vårt engagemang hos våra kunder har alltid präglats av att göra det lilla extra för kunden, vilket hämtar sitt ursprung i en företagskultur där personalen känner stolthet och prestige i en ambition att ge våra kunder det bästa de kan få.

Läs gärna mer på www.excelencia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Nina Toivonen
08-19 19 69
HR Nina Toivonen

HR Nina Toivonen

Anita Leindahl

Anki Lindholm

Arbetsledare Ingrid Eriksson

Ekonomi Anki Lindholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Excelencia AB HÄGERSTEN
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Publicerat: 10 augusti 2015

Besöksadress

Elektravägen 31
None

Postadress

Elektravägen 31
HÄGERSTEN, 12630

Liknande jobb


21 november 2024