OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Örebro Rehabiliteringscentrum AB är sedan 1990 en av Sveriges största privata rehabiliteringskliniker. Vi är 13 specialiserade sjukgymnaster/fysioterapeuter. Dessutom har vi massörer, träningsinstruktör och receptionspersonal. Gymmet är välutrustat för såväl friskvård som rehabilitering.
Vår värdegrund är Professionalism, Laganda, Utveckling, Stolthet. Kan du ställa dig bakom detta så ser vi gärna att du direkt tar tag i tangentbordet och skickar in en ansökan som ekonomiassistent/administratör/receptionist. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan!
Vi söker dig som har en bakgrund som ekonomiassistent eller ekonom, och som under minst två års tid har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av löneadministration är meriterande, men inte ett krav.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av framför allt kund- och leverantörsreskontra, framtagande av rapporter och statistik samt diverse administartiva uppgifter.
I receptionsarbetet ingår kundbemötande, kassahantering, telefonkontakter mm. Arbetstid på kvällar och helger kan förekomma.
Din profil
Du har goda kunskaper inom Office-paketet, goda kunskaper i excel är ett krav.
Du är van att arbeta i affärssystemet Visma Spcs.
Du är noggrann, strukturerad, kan prioritera och kan driva ditt arbete framåt.
Du kan kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska.
Som anställd på Örebro Rehabiliteringscentrum har du flextid, friskvårdstimme och även möjlighet att träna gratis i vårt gym.