OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Tjänsten
Du kommer att ingå i en ekonomiavdelning och arbeta i nära samarbete med ett par redovisningsekonomer. Företaget har en tillfällig arbetstopp och behöver därför hjälp i en månad framöver, eventuellt lite längre. Du kommer att arbeta självständigt med leverantörsfakturaflödet och sköta betalningar.
Kvalifikationer
För att passa i rollen som ekonomiassistent ser vi att du har följande bakgrund:
• Tidigare erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter
• Goda Excel-kunskaper
• Erfarenhet av att arbeta i större fakturaflöden
• Erfarenhet av att arbeta med elektronisk fakturering
• Meriterande är erfarenhet av Axapta och Medius Flow
Vi söker dig som inte bara är en trevlig och glad kollega utan också arbetar noggrant och tar ett eget ansvar för ditt arbete.
Om du är intresserad av tjänsten som ekonomiassistent tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
sökord: Ekonomiassistent, fakturering, leverantörsreskontra
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719