OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordic Viewpoint är ett växande oberoende marknadsundersökningsföretag i Mölndal som genomför kvalitativa och kvantitativa konsument- och b2b-undersökningar i form av bland annat gruppdiskussioner, online forum, telefonintervjuer och produkt- och användartester.
Vi jobbar i en otroligt intressant bransch och hjälper företag och organisationer att förstå deras målgrupper samt att optimera strategier, produkter och tjänster genom att samla in oberoende insikter och data.
Just nu letar vi efter en ekonomiassistent (deltid) för att underlätta administrationen i företaget.
Är du vår nya ekonomiassistent?
Som Ekonomiassistent kommer du att ta hand om leverantörsfakturor, kvitton och uppföljning av kundfakturor. Du kommer även sammanställa mindre rapporter och ha kontakt med revisor och bank vid behov.
Vem är du:
Du har erfarenhet av att arbeta med Fortnox och MS Office.
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet i en liknande roll i där du hanterar fakturor och kvitton för ett företag med såväl Svenska som utländska kunder/leverantörer.
Du är noggrann, pålitlig, självständig och proaktiv.
Arbetstiden är ca 25% och kan planeras flexibelt – arbetet genomförs på våra kontor i Mölndal. Arbetstiden kan variera vecka per vecka.
Du rapporterar direkt till VD.