OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Inledning
På ISS sätter vi service i första rummet och strävar ständigt efter att bli ännu bättre. Vi levererar ”Service with a human touch” till kunden så att de kan fokusera på sin kärnverksamhet. Till ett av Nordens största FM-kontrakt söker vi nu en serviceinriktad, strukturerad och ansvarstagande ekonomiassistent på deltid.
Om rollen
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter/ansvarsområden
• Ta emot post, öppna och sortera
• Skanna fakturor
• Verifiera inläst data och underhålla systemet via Optimize
• Har en löpande kontakt med intern/extern kund
• Bidra till goda relationer med och god service till interna kunder och externa leverantörer/kunder
• Bidra till att förbättra och effektivisera arbetet inom enheten
• Ansvara för att upprätthålla hög servicegrad och hålla fastställda tidplaner
Vi erbjuder
Vi söker nu en medarbetare på 50% för att stötta upp vårat team. Arbetstiden är schemalagd dagtid, måndag-fredag, med placering i Solna. Alla ansökningar behandlas löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Provanställning tillämpas.
Tillträde omgående.
Observera! Då vi arbetar inom samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kommer att genomföras i samband med anställningsintervju innan vidare beslut om anställning kan fattas.
Vem söker vi?
Önskade kvalifikationer
• Erfarenhet inom ekonomiverksamhet & servicehantering är meriterande
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Flytande i engelska både tal och skrift
• Minst gymnasieutbildning
• För att trivas i den här rollen trycker du om att arbeta i team samt har förmågan att hantera stora mängder transaktioner
• Identifiera och hantera avvikande poster. Du har kunskapen och engagemanget för att effektivisera och vidareutveckla dina arbetsuppgifter samt att bidra till avdelningens utveckling.
• Du är flexibel och har möjlighet att utöka dina arbetstimmar vid behov
Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 2021-12-10. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt. I din ansökan bifogar du CV och personligt brev.
Vid eventuella frågor kontakta rekryterande chef Anna Ekman E-post: anna.ekman@se.issworld.com
Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com /jobba hos oss/se våra lediga jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.
Varmt välkommen med din ansökan!