OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Victoria Park AB är ett börsnoterat fastighetsbolag på NASDAQ Stockholm Mid Cap, inriktat på bostadsfastigheter, med affärsområdena förvaltningsfastigheter och livsstilsboende. Med ett långsiktigt förvaltningsarbete och socialt ansvarstagande för ett tryggare boende ska Victoria Park skapa och förädla värden i en växande bostadsfastighetsportfölj på tillväxtorter i Sverige.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer dina arbetsuppgifter främst bestå av att arbeta med leverantörsreskontra vilket innebär förkontering av fakturor och se till att de sedan kontrolleras och attesteras av rätt person i organisationen innan de går till betalning. Vi arbetar i Visma IM, och flödet är helt digitalt.
Du reder ut frågeställningar som uppkommer i processen vilket innebär en hel del kontakter internt och externt. Arbetet innefattar även att bistå med andra arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen.
Tjänsten är placerad i Västra Hamnen Malmö och är initialt 50%, utökning av tjänsten kan bli aktuell senare eftersom företaget expanderar.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från att arbeta på en ekonomiavdelning, gärna leverantörsreskontra. Du har en gymnasieexamen med ekonomi som inriktning. Det är viktigt att du har mycket god datorvana och snabbt sätter dig in i nya system. Du är van vid och trivs bra med att upprätthålla både interna och externa kundrelationer.
Personliga egenskaper
Som person är du noggrann, ansvarsfull och positiv. Du är initiativrik, flexibel och gillar att ta dig an nya uppgifter. Du ska trivas med att arbeta både självständigt och i grupp, vara självgående och ta egna initiativ.
Ansökan
Tycker du att ovanstående stämmer in på dig mailar du CV och ett personligt brev till jobb@victoriapark.se.
Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande dock senast den 1 april.
På grund av hög arbetsbelastning ber vi dig respektera att vi inte kan svara på frågor kring tjänsten.