OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi på DOER Ekonomi en duktig ekonomiassistent som kan stärka vårt redan kompetenta team på deltid. Just nu är behovet runt 2 dagar per vecka.
För att lyckas i denna rollen ser vi att du har en utbildning inom ekonomi, och 1-2 års erfarenhet av arbete med kund- och leverantörsreskontra och goda kunskaper inom Excel.
Vi tror att du som person är positiv, glad och lägger ned stort engagemang i ditt arbete. Du är en person som drivs av utmaningar och tycker att glädje är viktigt på en arbetsplats. Vidare tycker du om att skapa struktur i ditt arbete, komma med idéer och vill gärna vara med och påverka. I ditt arbete är du noggrann, driven och lösningsfokuserad, och som person är du kommunikativ och serviceminded.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Hantering av leverantörs- och inköpsfakturor
Återkoppling till leverantörer och organisation
Upplägg av leverantörer
Rejecthantering och påminnelsehantering av leverantörsfakturor
Utredningsarbete för kund- och leverantörsreskontra
Kravhantering
Kundfakturering
Kontoavstämningar för kund- och leverantörsreskontra
Upplägg av nya kunder samt kreditberedning
Kvittohantering
Låter detta intressant? Ansök genom att skicka ditt cv till rekrytering@dep.nu