OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. För kunds räkning söker vi en självgående ekonomiassistent med erfarenhet i lönehantering. Om du dessutom har arbetat i Hogia tidigare är detta en merit. Du skall bistå i det dagliga löpande ekonomi/ -lönearbetet samt även kunna hjälpa till med fakturering[om så behövs. Du behöver ha några års erfarenhet från liknande arbete och gilla att lösa problem. Vi ser gärna att du kan arbeta[ca[2[halvdagar/v. Denna tjänst går utmärkt att kombinera med ev. studier eller om du inte har behov av en heltidstjänst. Periodvis kan tjänsten innebära mer arbetstid.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001