OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en kvalificerad ekonomiassistent till ett hyrköp, dvs du går in som konsult och på sikt går du sedan över i anställning hos kund. Du ingår i ett ekonomiteam om tre personer och vår kund har lokaler centralt i Borås.
Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent ansvarar du för bolagets leverantörsreskontra och kundreskontra till en början på 60% och efter hand på heltid. Bolaget är en avknoppning från större koncern och ska ta över en del uppgifter från ett tidigare shared service center, därför kommer tjänsten att öka i omfattning efter hand. Till en början kan även övriga administrativa uppgifter såsom tullhantering och övrig dokumentationförekomma.
Vi tror att du har erfarenht av liknande uppgifter och finns tillgänglig omgående. Du är en lagspelare som trivs i n prestigelös miljö och ser långsiktigt på uppdraget.
Ytterligare information om uppdraget
Tjänsten är på deltid, 60% till att börja med för att öka succesivt till heltid.
Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Caroline Karlsson på telefonnummer 031-333 54 71. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88