OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ENKV Assistans AB är ett familjeägt företag med erfarenheter inom personlig assistans från slutet av 90-talet. Våra uppdrag uppgår till ca 120st spridda över hela landet.
Efter 7 år hos oss har vår ekonomiassistent bestämt sig för att vidga sina vyer och gå vidare till ett annat uppdrag. Vi söker därför en ny ekonomiassistent som har som huvudsaklig uppgift att ta hand om vår kvittohantering, friskvårdsbidrag och försäkringar. Kvittohanteringen sker idag manuellt men vi kommer under våren att starta upp en digital kvittotjänst. Du kommer även vara behjälplig vid sjuklöneansökningar. Vi är en koncern med 7 dotterbolag, kontoret i Centrala Djursholm ligger i ljusa trivsamma lokaler med egen trädgård.
Vi söker dig som är glad, lyhörd, noggrann, plikttrogen och har lätt för att ta reda på och ta till dig information. Det är bra om du har någon sorts ekonomiutbildning. Vi arbetar idag i Visma eEkonomi och Visma lön så tidigare erfarenhet av det är ett plus.
Vi tror att din tjänst kommer att ligga på 3 dagar i veckan till en början. Vi vill gärna att du kan börja så snart som möjligt, senast den 1/2-23, då hinner du få en liten inskolning av våran nuvarande ekonomiassistent. Vi tillämpar 6 månaders provanställning som därefter kan övergå till en tillsvidareanställning.
Vi tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt person så vill du bli en del av vårt härliga administrationsteam är du varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tony Lind
+46 (0)8 792 36 63