OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Standby Workteam söker för kunds räkning en ekonomiassistent till ett uppdrag som till en början är ca 1 dag/vecka men kan komma att utökas. Företaget ligger utanför Helsingborg.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär löpande bokföring, avstämningar, lägga in och betala leverantörsfakturor. Även annan administration kan komma att ingå i tjänsten.
Du som söker har erfarenhet av arbetsuppgifterna ovan. Som person är du utåtriktad, prestigelös och noggrann och har lätt för att samarbeta. Körkort och tillgång till bil krävs för att kunna ta sig till och från arbetsplatsen.
Tillträde till tjänsten är omgående eller enligt överenskommelse. Skicka med fördel in din ansökan redan idag eftersom vi jobbar med löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Åsa Süllmann 0766-35 14 64. Skicka din ansökan via vår hemsida http://www.standbyworkteam.se/ansokan.php
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816