Ekonomiassistent, Experis Finance

Ekonomiassistent, Experis Finance

Arbetsbeskrivning

Ekonomiassistent, Experis Finance, Göteborg!

Vi på Experis Finance i Göteborg söker dig som är Ekonomiassistent och vill arbeta kl. 7-16 hos vår kund på Hisingen. I denna roll får du arbeta med fakturering, kontering samt rapporter. Ansök gärna idag då tillsättning skall ske omgående. Varmt välkommen med din ansökan!

Hur ser rollen ut?
Är du en social, driven & prestigelös person med bakgrund inom ekonomi och redo för nästa utmaning?
Då kan detta vara något för dig! Rollen som ekonomiassistent innebär att du kommer att arbeta med bland annat:
Fakturering, kontering, rapporter samt att säkerställa ekonomiska flöden.
Arbetstiderna är kl. 7-16 och företaget finns på Hisingen så det är bra om du bor i närheten alternativt om du kan ta dig dit enkelt. Det är ett positivt klimat inom bolaget, som kollega hjälper man varandra, och företaget fokuserar på hållbarhet.


Kvalifikationer / Vem är du?
Vi vill framförallt komma i kontakt med dig som har arbetat med uppgifter inom kund- och leverantörsreskontra och har en utbildning inom ekonomi. Du är flytande i svenska och engelska och trivs bra med att arbeta i Excel. Om du har erfarenhet av olika affärssystem är det mycket meriterande.
För att passa in och trivas i konsultrollen är du resultatinriktad, flexibel och nyfiken på nya erfarenheter. Som person är du analytisk, operativ och proaktiv samt lyhörd för våra kunders behov.

Vad kan vi erbjuda dig?
Experis är på alla sätt en flexibel arbetsplats. Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Experis är ett värderingsstyrt bolag med ditt karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv.

Vi erbjuder alla våra anställa en trygg anställning med allt vad det innebär i form av exempelvis:
- Marknadsmässig lön
- Övertidsersättning
- Semester
- Tjänstepension
- Försäkringar enligt kollektivavtal
- Kontinuerliga avstämningar om hur du trivs på din arbetsplats samt ett årligt karriärsamtal med din konsultchef.
- Friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Ansökan & Kontaktperson
Ansök genom att registrera ditt CV via länken, urval sker löpande!
För mer information om Experis Finance och vad vi kan erbjuda dig är du välkommen att kontakta Konsultchef Matilda Pihl

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2020
  • Ansök senast: 8 december 2020

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


21 november 2024